Amerika bereikt! - Reisverslag uit Redding, Verenigde Staten van Heleen en Debora - WaarBenJij.nu Amerika bereikt! - Reisverslag uit Redding, Verenigde Staten van Heleen en Debora - WaarBenJij.nu

Amerika bereikt!

Blijf op de hoogte en volg Heleen en Debora

10 Maart 2014 | Verenigde Staten, Redding

Hoi allemaal!

Inmiddels hebben we Amerika bereikt, en hebben we mede-hollander Joz gevonden :) de reis was lang, we hebben in San Francisco onze huurauto opgehaald en een iets te lange autorit gemaakt :D Maar inmiddels 3 dagen in Redding, waar we de komende tijd gaan kijken bij Bethel Church en de School of Supernatural Ministry. We merken dat we Mozambique toch wel een beetje missen, maar kijken ook uit naar wat we hier mogen beleven! Dit verslag houden we kort, dus later meer!

Inmiddels hebben we wel wat meer foto's bij het laatste verslag uit Mozambique kunnen toevoegen, dus neem eens een kijkje :)

Dikke Amerikaanse hug! :P

• 10 Maart 2014 - 07:40

Lamien:

Heerlijk dat jullie hier weer genieten. Te lang in de auto, hadden jullie stijve botten?
    Reden jullie netjes om de beurt? Een groot land hè! De overgang met Mozambique is wel héél groot denk ik?
    Veel plezier. De Bethel kerk in Barneveld is wel dichterbij.
    Dus, weer benieuwd naar jullie ervaringen.
    Veel plezier en hartelijke groeten, o.lamien.

• 10 Maart 2014 - 17:23

Marianne En Wim Wendt:

Lieve Helen en Debora,wij verwachten wel mooie foto,s veel zegen.

• 10 Maart 2014 - 17:30

Heleen:

Om de foto's bij de laatste Mozambique blog te bekijken, moet je trouwens hier bovenaan om 'Mozambique Adventures' klikken, en dan naar het reisverslag 'hello Goodbye' gaan :)
    We reden netjes om de beurt oma Lamien! :)
    Liefs

• 10 Maart 2014 - 18:58

Romina:

Hoooi!
    leuk om weer wat te horen van jullie.
    heel veel plezier
    xxjes

ps: leuke foto's die van afrika

• 11 Maart 2014 - 15:19

Marjan:

Hi Heleen en Debora!

Leuk weer wat van jullie te lezen en de foto's zijn weer heel goed gelukt!
    Fijn dat jullie heelhuids en met alle bagage zijn aangekomen in Californië en dat jullie Joz gevonden hebben (doe hem maar de groeten van ons).
    We zijn natuurlijk heel benieuwd naar de cultuurschok en naar jullie belevenissen in Redding.
    Het is hier zonnig weer, hoewel de temperatuur weer onder de 20 graden is gezakt. Hoe is het daar in de US?
    Zondag was Elsa weer in de Waterport met als kernboodschap dat het elke dag weer 'vandaag' is. Elke dag opnieuw is God er, voorziet Hij en reikt Hij uit naar ons (tekst Hebr 3 en 4). Geweldig.
    Nou, een hele goede tijd en vergeet niet bij te schrijven, want jullie maken vast zoveel mee en ik wil daar niet al te veel van missen :)
    Dikke knuffel vanuit Barendrecht

• 11 Maart 2014 - 19:04

Willemien:

Fijn dat jullie goed aan zijn gekomen in Amerika.
    Zal inderdaad wel heel anders zijn dan Afrika.
    Rijden in Amerika is heerlijk toch?! Te lange rit minder.
    Geniet weer lekker verder! X

• 15 Maart 2014 - 12:34

Esther:

Super leuk om jullie verslagen te lezen vanaf het begin.
    Heel veel zegen, ook in Amerika.
    Liefs
    Ook de groetjes van Tom